در اینجا در مورد برنج و کیسه برنج صحبت می کنیم.

برنج؛ از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی جهان

در اینجا در مورد برنج و کیسه برنج صحبت می کنیم.

برنج؛ از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی جهان

نیمی از جمعیت جهان، به برنج به عنوان یک غذای اصلی وابسته هستند.
شواهد پیدایشی نشان می‌دهد که برنج در ۸۲۰۰–۱۳۵۰۰ سال پیش در دره رودخانه پرل چین سرچشمه گرفته‌است. پیشتر، اسناد باستانشناسی حدس می‌زدند که برنج در دره رودخانه یانگ تسه در چین اهلی شده باشد. برنج از آسیای شرقی، به مناطق جنوبی تر و آسیای جنوبی گسترش یافت. برنج توسط استعمارگران اروپایی از آسیای غربی به اروپا و آمریکا معرفی شد.

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برنج غنی شده

 

اگر شما یک فروشگاه داشته باشید و یا صاحب یک کسب و کار باشید، برای این که محصولات تان را در اختیار مشتریان تان قرار دهید، نیاز دارید از ساک های تبلیغاتی و کیسه های دستی استفاده کنید. اگر این ساک ها و کیسه ها با ایده های خلاقانه تولید و چاپ شده باشند، جذاب تر خواهند بود و تاثیر مثبتی روی مشتری می گذارد و مشتری علاقه بیشتری نشان می دهد تا بار دیگر از شما خرید کند.

این کیسه ها و ساک ها، علاوه بر این که خلاقیت و اعتبار شما را به مشتری گوشزد می کند، بلکه باعث می شود افرادی که تا به حال از شما خرید نکردند (مشتریان بالقوه) از شما خرید کنند (مشتریان بالفعل).

در این مطلب سعی داریم نمونه هایی از ایده های خلاقانه چاپ روی کیسه ها را به شما نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

ین تصویر مربوط به تبلیغات چای کیسه ای است که طراحی آن به صورتی ست که انگار مشتری یک چای کیسه ای را حمل می کند.

ین تصویر مربوط به یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی است که با خلاقیت چاپ روی کیسه، دسته های ساک دستی را به شکل گوشی پزشکی طراحی کرده است.

ین عکس مربوط به تبلیغات یک کلینیک توانبخشی ست که در حمایت از کودکان اتیسم این کیسه را طراحی کرده است و روی آن شعار "دسترسی به کودکان مبتلا به اتیسم" نوشته است.

صلیب سرخ با طراحی خلاقانه این کیسه، نشان می دهد که به داوطلبان اهدا کننده خون نیازمند است.

ک شرکت تولید کننده کفش های کتانی، با چاپ روی کیسه های خرید مشتری توانسته است میزان فروش خود را بالا ببرد. در این تصویر شما مشاهده می کنید که بند های کفش کتانی در واقع دسته های کیسه خرید هستند.

حرف آخر

در پایان باید اضافه کنیم که طراحی های خلاقانه و چاپ آن ها روی کیسه های خرید، باعث می شود  وفاداری مشتری به شما بیشتر شود و علاوه بر این که خودش از محصولات و خدمات شما استفاده می کند، آن را به دیگران هم توصیه می کند.

 

  • کیسه برنج
  • ۰
  • ۰

ساک خرید (شاپینگ بگ) که توسط مشتریان برای حمل اجناس خریداری شده استفاده می شود اغلب از جنس پلاستیک و یکبار مصرف می باشند. از آنجایی که هر ساله آسیب های زیست محیطی مثل تولید بی رویه زباله توسط انسان موجب گرم شدن کره زمین و از بین رفتن منابع طبیعی می شود؛ اکثر تولید کنندگان سعی دارند تا با تولیدات و محصولاتی که قابلیت بازیافت داشته باشند از پیشرفت این نوع آسیب ها جلوگیری کنند. یکی از این محصولات موثر ساک دستی پارچه ای است که چندین بار قابل مصرف است و تجدیدپذیر نیز می باشد.

استفاده از این ساک خرید پارچه ای در ابتدا کار ساده ای نبود و صاحبان کسب و کار به سختی آن را می پذیرفتند چون تصور آنها این بود که استفاده از ساک خرید پارچه ای در برابر نایلون، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست در حالی که برخلاف تفکر آنها ارائه ساک خرید پارچه ای به دلیل اینکه چندین بار قابل استفاده است، بسیار ماندگار و مقرون به صرفه تر از  نایلون می باشد. علاوه بر آن قابلیت چاپ پذیری پارچه های اسپان باند که برای دوخت ساک خرید پارچه ای استفاده می شود راهی جدید برای تبلیغات به وجود آورده است.

 

در برخی کشورها برای اینکه صاحبان کسب و کار و به طبع آن مردم عادی مجاب به استفاده از ساک خرید پارچه ای شوند، برای استفاده از نایلون مبلغی مالیات در نظر گرفتند. با این کار قطعا فروشنده ترجیح می داد به جای استفاده از نایلون از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کند که هم از طریق مشتریان خود برند خود را تبلیغ کند و هم مالیات اضافه پرداخت نکند.

کاهش استفاده از نایلون یکبار مصرف آنقدر در روند حفظ محیط زیست تاثیر گذار است که در برخی از شهرها قانونی وضع شده که به ازای استفاده از مصرف یک عدد نایلون یکبار مصرف مبلغی به عنوان جریمه پرداخت شود. برای ترویج استفاده از ساک خرید پارچه ای از آن به نام "کیسه هایی برای زندگی" یا "کیسه های سبز" یاد می کنند و در برخی از فروشگاه ها این ساک خریدها را جهت حمل کالا در قسمتی از فروشگاه ها قرار می دهند و برای مشتریانی که از آن استفاده کنند تخفیف قائل می شوند.

جهت دانلود فایل مقاله "ساک خرید پارچه ای، کیسه هایی برای زندگی" روی لینک زیر کلیک کنید:

 فایل مقاله "ساک خرید پارچه ای، کیسه هایی برای زندگی"

 

  • کیسه برنج
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال یک ساک تبلیغاتی جالب دیده اید؟  تمام ساک های تبلیغاتی که دراینترنت دیده ایم بسیار جالب هستند ولی ممکن است همه آن مدل ها را در دست خریداران ساک های دستی ندیده باشیم  .  حالا سوال اینجا مطرح می شود که هدف از این ساک های تبلیغاتی چیست؟ جواب این سوال را بر عهده مشتری می گذاریم چون او باید نظر دهد که هدف اش از خرید این ساک ها چیست؟ ولی نظر ما این است که شرکت های تولید کننده  ساک های تبلیغاتی  بسیار خلاق هستند و می توانند چیزی را تولید کنند که چشم بیننده و مشتری را به خود جلب کند و این کار تنها از طریق تبلیغات  می تواند موفق باشد به همین دلیل در درجه اول باید از تبلیغات چیزی بدانیم .

آگهی یا تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک شکل کلی از بازاریابی و ارتباط است که برای ترویج یا فروش چیزی استفاده می شود و معمولا یک تبلیغات جزیی از فروش است  تبلیغاتی که از طریق دولت انجام می شود سیاست های خاص خودش را دارد و به پروپاگانا یا تبلیغات دولتی معروف است .

در زبان لاتین تبلیغات یا (advertise ) به معنی به سمت خود است یعنی بازگشت تمام سود حاصل از فروش یک کالا که توسط  تبلیغات برای شرکت به وجود آمده است هدف از تبلیغات اطمینان سهامداران یا شرکای یک شرکت از دوام و مطلوبیت  کافی از جنس را نشان می دهد معمولا این  پیام تبلیغات توسط  اسپانسر در اینترنت، روزنامه، تلویزیون، رادیو یا توسط میل و یا با رسانه های جدید مثل وب سایت، پیامک داده می شود .

تبلیغات تجاری معمولا تولید یا جنس کالا را در مصرف افزایش می دهد

هدف تبلیغات :

تبلیغات اولین قدم برای آینده نگری و ارائه یک محصول خوب برای مصرف کننده و فروشنده است و هدف از تبلیغ این است که ذهن و تفکر مشتری را به سمتی ببرد که  محصول تبلیغ شده از نظر کیفیت  و سرویس  بهترین محصول است و تصویر و شکل آن برند و شرکت را در چشم مشتری ارزشمند جلوه دهد.

تعداد زیادی محصولات برای تبلیغات وجود دارد که فروش شرکت و کمپانی شما را افزایش می دهد نمونه هایی از قبیل ساعت، خودکار، و ساک های تبلیغاتی و...

یکی از محصولات تبلیغاتی که می توان آن را جزء کالاهای تبلیغاتی قرار داد ساک های تبلبغاتی  هستند که به Tote bag معروف است این ساک های تبلیغاتی قابل انعطاف  به عنوان مارک  یا برند خاص برای اموری مثل امور خیریه ، در تجارت آنلاین یا برای کارهای خرده فروشی از این ساک های تبلیغاتی استفاده می شود و دارای این  مزیت است که می توان  مارک یا لوگوی مورد نظر سازمان یا شرکتی که روی آن چاپ کرد.

ساک های تبلیغاتی به عنوان یک کالای تبلیغاتی سود آور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد وبرای  رسیدن به هدف و پیشرفت شرکت و تجارت شما بسیار سودمند است و می تواند سود و درآمد شما را بالا ببرد و چون قابل حمل در همه جا است مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

 

1) یکی از دلایل ترویج و تبلیغ ما و برند شما از طریق ساک تبلیغاتی این است که همه ما هدیه مجانی را دوست داریم به همین دلیل دریافت  ساک تبلیغاتی مجانی از طرف فروشنده برای مشتری بسیا جذاب خواهد بود

2) سطح آگاهی مردم را از آن برند تجاری  بالا می برد، وقتی مردم تبلیغی از یک برند را بر روی ساک تبلیغاتی می بینند کنجکاو می شوند که این چیست؟ چه کاری انجام می دهد؟ مربوط به جه شرکتی است؟ چه چیزهایی تولید می کند؟

3) اگر ساک تبلیغاتی طراحی جالب و جدیدی داشته باشد در واقع  کمک به ایجاد و خلق اسپانسرهای جدید می کند و همچنین اگر از  کیفیت و جنس خوبی برخوردار باشد مشتری می تواند ساک تبلیغاتی را چندین بار استفاده کند و نسبت  به محصول شما اطمینان پیدا می کند.

4) تبلیغ از طریق ساک تبلیغاتی بی نظیر و به یاد ماندنی است و به عنوان ترویج  یک محصول  می تواند یک ایده بسیار مفید برای قدر دانی از مشتری باشد به خاطر اینکه مشتری بابت دریافت آن پولی پرداخت نمی کند در ذهن او ماندگار خواهد ماند .

5) ساک تبلیغاتی از جنس کنواس است و از نظر اقتصادی اگراین ساک ها ی تبلیغاتی  در تیراژ بالا سفارش داده شود روی قیمت و هزینه بسیار موثر است استفاده از ساک تبلیغاتی و لوگوی یک برند بر روی نایلون خرید شما یک راه بسیار موثر برای تبلیغات مجانی است و هر کسی ساک تبیلغاتی شما را حمل می کند به طریقی شاید بدون اینکه خود او بداند لوگو و برند شما را تبلیغ می کند و با این کار آن برند یا لوگو در ذهن مشتری یا هر کس دیگری که آن را ببیند می ماند. 

 

 

مواردی که شما می توانید لوگو یا برند محصول خود را با استفاده از تبلیغات مجانی تبلیغ کنید از قبیل:

1) لوگوی محصول یا برند تجارت خود را خیلی لوکس و زیبا طراحی کنید.

2) این برند به طور اختصاصی نشان  دهنده شرکت شما است .

3) تبلیغات را برای جلب مشتری مجدد انجام دهد .

برای یک تبلیغات موفق بر روی ساک تبلیغاتی چه ملاک هایی لازم است؟

1) باید مطمئن باشید که این تبلیغ بر روی یک استراتژی خاص با موقعیت تجاری و بازرگانی شما باشد.

2) با یک پیام یا یک جمله کوچک بتواند با مشتری ارتباط برقرار کند .

3)یک استایل و شکل دوست داشتنی داشته باشد .

4)برای تبلیغات روی ساک تبلیغاتی یک برند کاملا معتبری آن را ارزشمند نشان می دهد.

5)کاملا مطمئن باشید که تبلیغ حالت رقابتی داشته باشد.

6) تبلیغ باید کاملا حرفه ای باشد.

7)تبلیغات نشان دهنده صداقت محصول تجاری شماست.

ساک تبلیغاتی نه تنها یک کالای کاربردی است بلکه به هر جایی قابل حمل است و پیام شما به طور گسترده قابل دیدن است البته در اینترنت اقلام گسترده ایی از ساک دستی از مدل های سنتی تا امروزی و مدرن تا مدل کاغذی وجود دارد از این رو با هر نوع قیمت و هزینه ایی این امکان وجود دارد که شماساک تبلیغاتی بسیار جذابی به دست مشتری برسانید.

 
  • کیسه برنج
  • ۰
  • ۰

صنعت برنج

روز جهانی زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام دنیا برگزار می‌شود و به همه مردم یادآوری می‌کند که نباید سیاره خود "زمین" را فراموش کنند.

روز زمین، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کرهٔ زمین است. این روز دو بار در سال، یک بار در 21 مارچ برای نیم کره جنوبی و بار دیگر در 22 آوریل برای نیمکره شمالی زمین برگزار می شود.

در ایران نیز همزمان با دیگر کشورهای جهان هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت به مدت یک هفته در سراسر کشور برپا می‌شود و نخستین روز این هفته (دوم اردیبهشت ماه) به نام روز زمین پاک نامگذاری شده ‌است. جوامع بسیاری نیز هفتهٔ زمین را با آغاز روز زمین جشن می‌گیرند و تمام هفته را به فعالیتهای زیست محیطی اختصاص می‌دهند.

برای اینکه هر کدام از ما سهمی در بهتر شدن هوای اطرافمان داشته باشیم نکاتی را پیشنهاد می کنیم تا با رعایت این نکات ساده دین خود را به طبیعت ادا کنیم:

1-  درختکاری

شما با کاشتن هر سال یک نهال می توانید در رشد و انبوه شدن جنگل‌ها کمک کنید. کاشت هر نهال می‌تواند سالیان سال هم خاطره خوشی برای شما به جا بگذارد و هم کمکی به محیط زیست باشد.
 

 

 

2-  صرفه جویی در مصرف کاغذ

مهمترین کاری که می توانید به راحتی انجام دهید این است که در استفاده از کاغذ صرفه جویی کنید و سعی کنید کارهایتان را بدون استفاده از کاغذ انجام دهید. مثلا تا حد امکان قبض‌های خود را از طریق اینترنت پرداخت کنید. یا به جای استفاده از پول نقد از کارت های اعتباری استفاده کنید و اگر پیامک بانکی شما فعال است از چاپ رسید بانکی خودداری کنید. صرفه جویی در مصرف کاغذ در واقع به معنای کمتر بریده شدن درختان اطراف شماست و در عین حال با این کار زباله کمتری تولید شده و در پی آن دی اکسید کربن کمتری تولید می‌شود.
 

 

3- صرفه جویی در مصرف آب

در مصرف آب صرفه‌جویی کنید و آب را بی علت باز نگذارید. هدر دادن آب در نهایت به خشکسالی و ضرر زمین منجر می شود.

 

4- وسایل نقلیه مناسب

 اگر به سفر رفتن فکر می‌کنید حتما سفر با قطار را در اولویت قرار دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که دی اکسید کربنی که قطارها برای زمین تولید می‌کنند 4 تا 15 درصد کمتر از هواپیماهاست. حتی اگر از ماشین برای سفر استفاده می کنید لازم است قبل از هر چیزی از ایمنی و موارد فنی اتومبیل خود مطمئن باشید تا از ایجاد آلودگی مضاعف جلوگیری کنید.

 

5- نه به پلاستیک

همه ما می دانیم که تجزیه شدن پلاستیک ها در طبیعت گاهی ممکن است هزاران سال زمان ببرد. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بی رویه پلاستیک، راه های مختلفی پیش رو داریم.

یکی از این راه های بسیار مهم تفکیک زباله است. اگر هر کدام از ما زباله های خشک و تر خود، به ویژه مهمترین زباله های بازیافتی که کاغذ و پلاستیک هستند، را از هم تفکیک کنیم قدم بزرگی برای نجات طبیعت برداشته ایم.

راه بسیار مهم دیگری که پیش رو داریم جایگزین کردن ساک خرید پارچه ای و کاغذی است. با این کار علاوه بر اینکه برای حفظ طبیعت کوشیده ایم راهی درست و مقرون به صرفه را برای خود انتخاب می کنیم. زیرا ساک خرید پارچه ای بر خلاف نایلون و نایلکس، چند بار مصرف بوده و علاوه بر آن زیبا تر و شکیل تر نیز هستند.

 

هدف اصلی این روز و مناسبت خاص آن، یادآوری جهت محافظت از طبیعت است و در واقع تلنگری است برای به یاد آوردن مواردی که با رعایت آن ها می توان به سادگی به حفظ زمین و محیط زیست کمک کرد. امیدواریم حق مسلم "آسمان آبی و زمین پاک" را با رعایت این نکات برای آیندگان خود حفظ کنیم.

 

جهت دانلود فایل مقاله "ساک خرید پارچه ای برای حفظ محیط زیست" روی لینک زیر کلیک کنید:
ساک خرید پارچه ای برای حفظ محیط زیست.pdf

 

  • کیسه برنج
  • ۰
  • ۰

کالاها و هدایای تبلیغاتی می تواند نقش مهمی در بدست آوردن مشتریان جدید ایفا کند، یکی از هدایای تبلیغاتی که معمولا مشتری ها از دریافت رایگان آن لذت می برند ساک تبلیغاتی است. حتی زمانی که در یک نمایشگاه یا همایش می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به کسب و کار خود در اختیار مخاطب بگذارید می توانید بروشور تبلیغاتی خود را در این نوع ساک های تبلیغاتی قرار داده و علاوه بر تبلیغ و معرفی برند خود، ساک خرید هم به مشتریان خود هدیه دهید.

این روش قابل انعطاف برای هدایای تبلیغاتی می تواند تجارت پرمنفعتی باشد زیرا شما با یک تیر، دو نشان را زده اید. در واقع با این کار علاوه بر تبلیغات، به مشتری این حس را منتقل می کنید که جزئی از شماست و این احساس ارتباط صمیمی با یک برند معتبر مشتری را نسبت به شما وفادار می کند.

حتما شنیده اید که به ساک تبلیغاتی اصطلاحا "بیلبورد همراه" نیز گفته می شود. این اصطلاح بدین معناست که شما با چاپ برند خود و تبلیغات روی ساک تبلیغاتی می توانید با صرف هزینه ای مقرون به صرفه و از طریق مشتریان وفادار خود تبلیغات گسترده ای را داشته باشید.

ساک های تبلیغاتی پارچه ای قابلیت چندین بار استفاده را دارند جایگزین مناسبی برای ساک های کاغذی و نایلونی می باشند. با توجه به تغییرات نگران کننده گرمایش زمین یکی از مزایای خوب این نوع ساک تبلیغاتی این است که دوست دار محیط زیست می باشد و تجدید پذیر است.
 

 

ساک خرید تبلیغاتی بسیار با دوام و استاندارد بوده و قابلیت استفاده در موارد بسیار زیادی از جمله در سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها، لباس فروشی ها، و تمامی فروشگاه هایی که  کالای قابل حمل  برای  مشتری را عرضه کنند دارد.

برای چاپ روی ساک پارچه ای اول از همه باید توجه داشته باشید که این کالای قابل حمل که بسیار کاربردی نیز می باشد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و طرح تبلیغاتی شما روی آن اولین چیزی است که مخاطب از شما می بیند، پس انتخاب یک طرح جذاب و عالی گامی بسیار موثر است. 

 

جهت دانلود فایل مقاله "تبلیغات با ساک خرید" روی لینک زیر کلیک کنید:
تبلیغات با ساک خرید.pdf

 
  • کیسه برنج
  • ۰
  • ۰

در این مقاله سعی بر صحبت پیرامون بگ های تبلیغاتی نانوون و مصرف آن در اروپا علی الخصوص انگلستان و نگاهی به قیمت و آینده ی این محصول داریم.

 

ساک های پارچه ای که قابلیت چندین بار استفاده را دارند در انگلستان به عنوان ساک هایی برای زندگی معروف هستند و جایگزین ساک های کاغذی و نایلونی می باشند که اغلب از جنس کنواس یا مواد مصنوعی بافته شده هستند. درمقابل پلاستیک هایی که بعد از یک بار مصرف دور انداخته می شوند٬ بهره وری اقتصادی پایین تری در مقایسه با این محصول نیز دارند. شاپینگ بگ های تبلیغاتی قابلیت استفاده های متعددی از جمله در سوپر مارکت ها- لباس فروشی ها- هایپرمارکت ها و تمامی فروشگاه هایی که کالایی قابل حمل برای اشخاص را عرضه می نمایند دارد.

در انگلستان این ساک ها پارچه ای به قیمت بسیار جزیی 10 پنی و یا به صورت مجانی درقبال خرید کالا عرضه می گردد. بگ های نانوون بسیار با دوام و استاندارد است. بدین معنی که می توانید بارها و بارها از آن استفاده نمایید. با توجه به تغییرات نگران کننده گرمایش زمین رسالت اصلی این محصول دوستدار بودن محیط زیست و تجدید پذیری آن است.

این محصول به طور طبیعی تجزیه و بازیافت شده و بیشترین انگیزه ای که به دوستداران محیط زیست می دهند آن است که خسارت و ضرری به زمین وارد نمی کند.

شکل ظاهری ساک های تبلیغاتی چندبار مصرف اغلب متفاوت است. درApril 2012مارک اند اسپنسر از این محصول به صورت مجانی برای مشتریان استفاده کرد.

در سال های 1980و1990 کیسه های نایلونی پلی پروپیلن برای خرید مایحتاج روزانه در مغازه ها رشد و پیشرفت چشمگیری داشت و جایگزین بسته های کاغذی شدند.

در سال 1990 دولت ها در برخی کشورهای صنعتی شروع به اخذ مالیات در قسمت تولید و توزیع نایلون های تبلیغاتی کردند و از آن زمان تبلیغات مارک های بزرگ برای متوقف کردن استفاده از نایلون های پلاستیکی که خسارت های جبران نا پذیری به محیط زیست وارد می کنند شروع شد.

 
  • کیسه برنج
  • ۰
  • ۰

پارچه نبافته (اسپان باند) پارچه‌ای است که از الیاف بلند ساخته‌شده است که این الیاف با استفاده از مواد شیمیایی، مکانیکی، گرما یا حلال پیوند می‌یابد. این اصطلاح در صنایع نساجی برای پارچه‌هایی مانند نمد که به‌هیچ‌وجه بافته‌شده و بافتنی نیستند، استفاده می‌شود

پارچه‌های بافته‌شده به‌طورمعمول با قرار دادن الیاف کنار هم در قالب تاروپود تولید می‌شوند؛ اماپارچه‌های نبافته (نانوون یا اسپان باند) در 4 مرحله کلی ساخته می‌شوند. این محصولات دارای ساختار شبیه پارچه هستند ولی همانند پارچه‌های معمولی از کنار هم قرار دادن نخ‌ها بافته نشده‌اند، بلکه در طی فرآیندهای مختلفی تولید می‌شوند و در اکثر موارد مستقیماً از الیاف تبدیل به سطح پارچه مانندی خواهند شد؛ بدون آنکه عمل بافت در مورد آن‌ها صورت گرفته باشد، ازاین‌رو به‌عنوان منسوجات بی بافت خوانده می‌شوند. لایه تولیدشده از الیاف یا فیلامنت های ممتد یا به‌صورت جهت‌دار و یا تصادفی که به‌صورت مکانیکی (درهم‌رفتگی الیاف)، شیمیایی (اضافه کردن مواد چسبنده) و یا حرارتی (ذوب نمودن بخشی از الیاف) به یکدیگر متصل شده و یک شبکه پیوسته با استحکام را تشکیل می‌دهند.

پارچه‌های اسپان باند (پارچه‌های سوزنی نبافته) از مقاومت شیمیایی عالی، خاصیت عایق برای الکتریسیته برخوردار است. این نوع پارچه یکی از کاربردی‌ترین منسوجات نبافته برای استفاده‌های صنعتی است که قابلیت کاربرد گسترده و قیمت مناسب آن باعث پیشرفت و گستره کاربرد آن شده است. این ویژگی‌ها باعث شده تا امروز به‌طور گسترده‌ای از آن‌ها درزمینهٔ های مختلفی مثل مصارف خانگی، نساجی، پوشاک، پزشکی و انواع مصارف صنعتی استفاده گردد.

یکی از موارد مصرف صنعتی پارچه‌های نبافته (پارچه‌های اسپان باند یا نانوون) استفاده از این جنس در تولید کیسه‌های برنج جهت بسته‌بندی برنج در وزن‌های مختلف است. این نوع کیسه‌ها برای بسته‌بندی برنج و در امان نگه‌داشتن دانه برنج از رطوبت و آفات بسیار مناسب است. علاوه بر آن استفاده از این نوع بسته‌بندی برای عرضه برنج در بازار توسط فروشندگان عمده برنج نیز بسیار مناسب است زیرا زمانی که از این نوع بسته‌بندی که قابلیت چاپ پذیری نیز دارند، استفاده می‌شود می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه علاوه برطرف ساختن نیاز مشتری، با چاپ برند خود بر روی کیسه برنج تبلیغات گسترده‌ای نیز در این زمینه داشته باشند.

از دیگر مزایای این نوع کیسه برنج این است که می‌توان داخل آن نیز نوعی گونی برنج (کیسه پلی‌پروپیلن) به‌عنوان لایه داخلی قرارداد تا مقاومت کیسه برنج را دوچندان کرده و در مقابل آفات و رطوبت زیاد آن را مقاوم سازد.

 

جهت دانلود فایل مقاله "مزیت استفاده از پارچه‌های نبافته در تولید کیسه‌های بسته‌بندی برنج" روی لینک زیر کلیک کنید:

 فایل مقاله "مزیت استفاده از پارچه‌های نبافته در تولید کیسه‌های بسته‌بندی برنج"

 
 
  • کیسه برنج